УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ
Якщо у вас виникла потреба його повернути, то посилаючись на Закон України «Про захист прав споживача» та ст.9 Ви можете протягом двох тижнів поміняти товар на такий самий:
- якщо товар не влаштував покупця за розміром чи формами, але за умови, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводське пакування, пломби та документи.
Якщо в момент обміну такого ж товару немає, то покупець може:
- купити будь-який інший товар,
- отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару,
- змінити товар на такий же при першому ж його надходженні у продаж.
При поверненні має бути збережено:
- повна комплектація товару;
- цілісність всіх компонентів упаковки;
- товарний вид виробів;
- чек;
- гарантійний талон (якщо передбачено);
На жаль, ми не зможемо Вам обміняти товар, якщо:
- товар, який має істотних недоліків, перестав бути новим, тобто. був у використанні;
- з моменту придбання товару, що не має суттєвих недоліків, минуло понад 14 днів;
- при перевірці якості товару виявлено ознаки стороннього втручання (розтин, спробу ремонту) або порушено інші умови гарантійного обслуговування;
- відсутня документ, що підтверджує факт покупки товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару.
Якщо куплений товар був належної якості, але з якоїсь причини не підійшов покупцю, то зворотне відправлення, а також пересилання грошей (накладеним платежем) оплачує покупець.